Klachtenregeling

Meyra streeft door een klantgerichte dienstverlening naar tevreden klanten. Daarbij hoort ook een zorgvuldige behandeling van eventuele klachten.

Hiervoor beschikt Meyra over een officiële klachtenprocedure. Deze procedure houdt in:
dat uw klacht nauwkeurig wordt geregistreerd
dat u de gelegenheid krijgt om uw klacht toe te lichten
dat u op de hoogte wordt gehouden van de voortgang in de afwikkeling van de klacht

dat wij streven naar een vlotte afwikkeling van uw klacht en daarbij rekening houden met alle relevante informatie

Klachten kunt u indienen op onze website, bij uw eigen Meyra-vestiging of bij :

Meyra
Afdeling Klantenservice
Gildenstraat 6A
3861 RG Nijkerk

T: 033-247 27 27

U kunt uw klacht ook mailen naar: klacht@meyra.nl. Voor een snelle behandeling van de klacht verzoeken wij u in de e-mail uw woonplaats en indien bekend uw klantnummer te vermelden.